Čo je pre spotrebiteľa a zákazníka naozaj dôležité? Ktoré značky obchodných reťazcov sú obľúbené a prečo?
TNS Slovakia prináša na trh novú štúdiu Retail Mirror z prostredia Consumer, ktorá sleduje aktuálne potreby a trendy v nakupovaní produktov dennej spotreby.
Štúdia monitoruje vnímanie značiek predajní a obchodných reťazcov očami spotrebiteľa/nákupcu.
Prieskum sa bude realizovať kvótnym výberom na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov vo veku 15-65 rokov.
Základné otázky, ktoré vám štúdia pomôže zodpovedať:
- Ako sú jednotlivé reťazce a značky predajní vnímané, aký je ich imidž?
- Ako sú značky hodnotené z hľadiska základných parametrov potrieb zákazníkov?
- Ako sú zákazníci spokojní, kde je priestor na zlepšenie?
- Do akej miery sú lojálni, ako sú vnímané vernostné programy a zákaznícke karty?
- Aké sú motivátory výberu obchodu pre konkrétne typy nákupov?
- Ako do všetkého zapadá komunikácia a promotion jednotlivých predajní/značiek/obchodných reťazcov?
Súčasťou výstupov budú aj sofistikované analýzy – Conversion Model a TRIM analýza.
Výsledky prieskumu:
- Výsledky bude možné triediť aj podľa typov predajní, v ktorých zákazníci najčastejšie nakupujú – supermarkety, hypermarkety, malé predajne
- Výsledky budú definované ako konkrétne action plans – konkrétne odporúčaniapre konkrétny obchodný reťazec
Špecifické oblasti:
- Vnímanie a imidž značiek predajní
- Spokojnosť a lojalita zákazníkov, vernostné programy
- Reklama a komunikácia, promotion
- Nakupovanie a rozhodovací proces výberu konkrétnych predajní
- Nové možnosti, nové technológie a nakupovanie
- Základné ukazovatele značky predajne v porovnaní s benchmarks na trhu (priemer za všetky obchodné reťazce)
V prípade záujmu o štúdiu alebo ďalších informácií nás kontaktujte na: zdenka.vavrovicova@tns-global.sk alebo jana.fedorkova@tns-global.sk