Globálna štúdia The Commitment Economy poskytuje detailný pohľad na dynamiku značiek v rôznych produktových kategóriách.
Prieskum sa zameriava hlavne na emocionálnu zaangažovanosť, oddanosť k značke a na skutočné motivátory výberu značky, ktoré identifikujú, kde presne sa nachádzajú najväčšie príležitosti pre zvyšovanie podielu značky na trhu, a ako následne tieto príležitosti využiť.
Prieskum, ktorého sa zúčastnilo viac ako 39 000 ľudí v 17 krajinách, pokrýva 8 produktových kategórií: automobily, alkoholické nápoje, káva, starostlivosť o vlasy, lieky proti bolesti hlavy, pracie prášky, spôsoby platby a maloobchod.
Na meranie správania spotrebiteľov v tomto prieskume bol použitý nástroj ConversionModel, ktorý hodnotil dva kritické faktory ovplyvňujúce výber značky: silu značky v mysliach ľudí (čo si ľudia o značke myslia) a silu značky na trhu (faktory ako napríklad cena a dostupnosť, ktoré výrazne ovplyvňujú rozhodnutia spotrebiteľov).
