Utorok, 2. September 2014 | Prílohy k správe | Tagy

Agentúra TNS Slovakia oficiálne mení názov svojho sektora Media Intelligence, ktorý sa zaoberá monitoringom reklamných výdavkov, na Ad Intelligence. Nový názov je platný od 1.9.2014.
Názov Ad Intelligence presnejšie vystihuje oblasť pôsobenia, ako aj zmysel a podstatu merania, ktoré poskytuje spoľahlivé a cenné dáta o investíciách do reklamy a analýzy pre plánovanie a optimalizáciu marketingových stratégií zadávateľov. Tieto zmeny sú súčasťou zjednocovania korporátneho dizajnu v rámci celej skupiny Kantar Media, do siete ktorej patrí aj sektor Ad Intelligence agentúry TNS Slovakia.

Jana Tibenská, Head of Ad Intelligence agentúry TNS Slovakia, túto zmenu okomentovala: „Nový názov Ad Intelligence vítame, je sviežim vetrom do plachiet, ktorý poháňa mechanizmus monitoringu reklamných výdavkov na Slovensku už 20 rokov. Veríme, že našim klientom sa nový názov bude páčiť a nezainteresovaným bude rýchlejšie a lepšie evokovať pravý význam monitoringu.“

Nový názov presnejšie vystihuje prístup ku klientom ako aj hodnoty, ktoré sektor Ad Intelligence dlhodobo vyznáva, a ktorých základnou spoločnou myšlienkou je meranie reklamy a reklamných výdavkov. Sektor Ad Intelligence má na Slovensku dlhoročné skúsenosti, na základe ktorých dokonale pozná reklamný trh, špecifické požiadavky a postoje klientov.

„Zmena prišla vo vhodnom čase. Tento rok je pre nás významným medzníkom, dáta z merania slovenskej reklamy prinášame trhu už dve desaťročia. Sme nezávislým pozorovateľom vývoja slovenského mediálneho trhu a našou ambíciou je naďalej posilňovať vnímanie monitoringu Ad Intelligence ako spoľahlivého zdroja dát“, dodala Jana Tibenská.

TNS Slovakia realizuje na Slovensku monitoring reklamy a reklamných výdavkov od r. 1994, teda presne 20 rokov. Monitoruje všetky médiá – televíziu, rozhlas, tlač, internet, kiná aj outdoor, 24 hodín denne, 7 dní v týždni. V rámci svojho portfólia služieb poskytuje kompletnú databázu reklamného monitoringu, kreatívny monitoring, finančný monitoring, audit reklamných kampaní ako aj nahrávky celého televízneho a rozhlasového vysielania a kópie printových titulov z archívu.


Prílohy k správe


Tagy