Streda, 20. Júl 2016 | Prílohy k správe | Tagy

Pravdepodobne ste už počuli slovné spojenie „hybridný spôsob merania“, ktoré sa v poslednom čase v súvislosti s meraním sledovanosti často spomína. Ale nechcete tiež vedieť, ako v skutočnosti funguje? Ako sa rozhodnúť pre ten najlepší spôsob merania sledovanosti, keď každý trh je iný? A ako najlepšie riadiť a spravovať peoplemetrový panel?

Aby sme zodpovedali všetky tieto otázky vytvorili sme Zlaté pravidlá merania sledovanosti televízií. Obsahujú zoznam 10 najdôležitejších faktorov potrebných pri implementácii tých najlepších služieb v oblasti merania, spolu s reálnymi príkladmi z praxe.

Celý článok v anglickom jazyku si môžete prečítať tu >

Viac informácií nájdete aj priloženej infografike. 

Pre ďalšie informácie kontaktujte, prosím:

Vladimíra Bunčáková, PR Manager; t: 0903/ 477 621, e: vladimira.buncakova@tns-global.sk

Andrej Vallo, TAM Director, t: 0902/ 931 201, e: andrej.vallo@tns-global.sk


Prílohy k správe


Tagy