Londýn, UK - Technologickí giganti Google, Apple, Microsoft, Amazon a Facebook okupujú prvých 5 priečok rebríčka 2017 BrandZTM Top 100 najhodnotnejších značiek sveta, ktorý dnes uverejnili spoločne WPP a Kantar Millward Brown.
Čítaj ďalej...Naša sesterská spoločnosť Millward Brown zverejnila rebríček najhodnotnejších značiek sveta, vedie Google.
Čítaj ďalej...Reklamný trh vzrástol v roku 2015 o 18,3 % a výdavky do reklamy v offline médiách presiahli 1,27 mld. eur.
Čítaj ďalej...Štúdia odhaľuje správanie, motiváciu a priority používateľov digitálnych zariadení.
Čítaj ďalej...Výskum odhalil tajomstvo neodolateľnosti značiek. Hovorí o tom, prečo svet miluje L´Oreal, Stella Artois, Red Bull či Audi.
Čítaj ďalej...Oficiálne výdavky do reklamy vzrástli v roku 2013 o 8 percent a dosiahli úroveň takmer 1039 mil. eur.
Čítaj ďalej...Globálna štúdia The Commitment Economy poskytuje detailný pohľad na dynamiku značiek v rôznych produktových kategóriách. Prieskum sa zameriava hlavne na emocionálnu zaangažovanosť, oddanosť k značke a na skutočné motivátory výberu značky, ktoré identifikujú, kde presne sa nachádzajú najväčšie príležitosti pre zvyšovanie podielu značky na trhu, a ako následne tieto príležitosti využiť.
Čítaj ďalej...Vnímanie značiek predajní a obchodných reťazcov.
Čítaj ďalej...Pre vstup registrovaného člena PMT zadajte prosím login a heslo:
Zaujíma Vás dianie z oblasti marketingového výskumu? Prihláste sa na odber a budete medzi prvými informovanými.
Tento e-mail sa v liste už nachádza
Ďakujeme Vám za záujem, pre úspešné dokončenie kliknite na potvrdzujúci odkaz ktorý Vám bol odoslaný na uvedený e-mail.