TNS

Tag: značka

Technologická „Superpäťka“ dominuje rebríčku BrandZ Top 100

Utorok, 6. Jún 2017 | Tlačové správy

Londýn, UK - Technologickí giganti Google, Apple, Microsoft, Amazon a Facebook okupujú prvých 5 priečok rebríčka 2017 BrandZTM Top 100 najhodnotnejších značiek sveta, ktorý dnes uverejnili spoločne WPP a Kantar Millward Brown.

Čítaj ďalej...

Top 100 najhodnotnejších značiek sveta

Piatok, 17. Jún 2016 | Tlačové správy

Naša sesterská spoločnosť Millward Brown zverejnila rebríček najhodnotnejších značiek sveta, vedie Google.

Čítaj ďalej...

Reklamný trh 2015

Štvrtok, 7. Apríl 2016 | Tlačové správy

Reklamný trh vzrástol v roku 2015 o 18,3 % a výdavky do reklamy v offline médiách presiahli 1,27 mld. eur.

Čítaj ďalej...

Connected Life

Štvrtok, 26. November 2015 | Voľnopredajné štúdie

Štúdia odhaľuje správanie, motiváciu a priority používateľov digitálnych zariadení.

Čítaj ďalej...

Odhalené: Tajomstvo neodolateľnosti značiek

Utorok, 18. November 2014 | Tlačové správy

Výskum odhalil tajomstvo neodolateľnosti značiek. Hovorí o tom, prečo svet miluje L´Oreal, Stella Artois, Red Bull či Audi.

Čítaj ďalej...

Reklamný trh v roku 2013

Streda, 16. Apríl 2014 | Tlačové správy

Oficiálne výdavky do reklamy vzrástli v roku 2013 o 8 percent a dosiahli úroveň takmer 1039 mil. eur.

Čítaj ďalej...

The Commitment Economy

Utorok, 16. Október 2012 | Videá

Globálna štúdia The Commitment Economy poskytuje detailný pohľad na dynamiku značiek v rôznych produktových kategóriách. Prieskum sa zameriava hlavne na emocionálnu zaangažovanosť, oddanosť k značke a na skutočné motivátory výberu značky, ktoré identifikujú, kde presne sa nachádzajú najväčšie príležitosti pre zvyšovanie podielu značky na trhu, a ako následne tieto príležitosti využiť.

Čítaj ďalej...

Retail Mirror Study 2012

Pondelok, 23. Júl 2012 | Voľnopredajné štúdie

Vnímanie značiek predajní a obchodných reťazcov.

Čítaj ďalej...