TNS

Tag: televízia

Ako sa vyvíjali výdavky do reklamy v roku 2018?

Streda, 20. Marec 2019 | Tlačové správy

Čo je zaujímavé v porovnaní s minulým rokom? Nárast výdavkov je na úrovni 36%, asi žiadne prekvapenie, že výdavky do reklamy rastú. Pozreli sme sa na vývoj počtu reklám za dlhšie obdobie a počet reklám v TV za posledné tri roky narástol o viac ako 41%, outdoor a kino sú stabilné, rádio a noviny mierny nárast a časopisy pokles počtu reklám. Vedeli ste, že najviac reklám v televízii vidíte nie v decembri ale v októbri a počujete v rádiu práve v novembri? Fantomasa sme videli najčastejšie zo všetkých TV reklám v roku 2018. Banky, poisťovne a finačné inštitúcie si opäť udržali svoje prvenstvo ako top sektor výdavkov do reklamy. Sektor Liekov a Liečiv poskočil zo štvrtej pozície na druhú a zároveň je „skokanom“ roka medzi sektormi. Ak by sme všetky monitorované reklamy z televízií ako RTVS, TV Markíza, TV JOJ a TA3 spolu prepočítali na dni, zabrali by viac ako tretinu roka (139 dní), uf. V prípade rádií je to niečo viac ako pätina roka (80 dní).

Čítaj ďalej...

Reklamný trh na Slovensku v roku 2017 rástol dynamicky

Štvrtok, 3. Máj 2018 | Tlačové správy

KANTAR MEDIA bilancuje reklamné výdavky do reklamy za rok 2017. Celkové výdavky do offline komunikácie ako sú: televízia, kino, rádio, outdoor, noviny a časopisy, vzrástli na úroveň 1,6 mld Eur. V porovnaní s rokom 2016 je to nárast o 18,4%.

Čítaj ďalej...

Reklama v televíziách v roku 2015

Streda, 10. Február 2016 | Tlačové správy

Celková kumulovaná dĺžka odvysielaných reklám predstavuje takmer 302 dní nepretržitého vysielania.

Čítaj ďalej...

Meranie sledovanosti televízií v Dánsku

Štvrtok, 10. December 2015 | Tlačové správy

Sledovanosť televízií bude v Dánsku až do toku 2022 merať Kantar Media.

Čítaj ďalej...

Digitálne zariadenia prinášajú nové spôsoby sledovania televízií.

Štvrtok, 17. Júl 2014 | Tlačové správy

Výsledky globálnej štúdie Connected Life

Čítaj ďalej...

Verní fanúšikovia futbalu v Británii sledujú MS hlavne v televízii

Štvrtok, 26. Jún 2014 | Tlačové správy

Televízia počas MS vo futbale porazila notebooky, tablety aj mobilné telefóny

Čítaj ďalej...

Kantar Media získala The Data Republic, špecialistu na sociálnu tv

Štvrtok, 24. Apríl 2014 | Tlačové správy

Nová služba poskytne analýzy o komunikácii na sociálnych sieťach počas sledovania tv programov.

Čítaj ďalej...

Graham Mytton - Príručka výskumu rozhlasového a televízneho publika

Štvrtok, 15. November 2012 | Prezentácie

Na Slovensku bola v januári 2007 uvedená kniha Grahama Myttona s názvom Príručka výskumu rozhlasového a televízneho publika.

Čítaj ďalej...