TNS

Tag: rádiá

Reklamný trh na Slovensku v roku 2017 rástol dynamicky

Štvrtok, 3. Máj 2018 | Tlačové správy

KANTAR MEDIA bilancuje reklamné výdavky do reklamy za rok 2017. Celkové výdavky do offline komunikácie ako sú: televízia, kino, rádio, outdoor, noviny a časopisy, vzrástli na úroveň 1,6 mld Eur. V porovnaní s rokom 2016 je to nárast o 18,4%.

Čítaj ďalej...

Takmer 200 tisíc reklám v slovenských rádiách

Utorok, 17. Február 2015 | Tlačové správy

Objem investícií do reklamy v 5 celoštátnych slovenských rádiách vzrástol v roku 2014 o 5,7 percenta a prekročil úroveň 70,5 mil. eur.

Čítaj ďalej...

V minulom roku bolo reklamy v rádiách menej

Pondelok, 17. Marec 2014 | Tlačové správy

Objem investícií do reklamy v 6 celoštátnych slovenských rádiách klesol v roku 2013 o takmer 4,5 percenta a dostal sa na úroveň z roku 2011.

Čítaj ďalej...