TNS

Tag: média

Millennials+

Utorok, 21. Jún 2016 | Voľnopredajné štúdie

Cesta do sveta mladých Slovákov.

Čítaj ďalej...

Reklamný trh 2015

Štvrtok, 7. Apríl 2016 | Tlačové správy

Reklamný trh vzrástol v roku 2015 o 18,3 % a výdavky do reklamy v offline médiách presiahli 1,27 mld. eur.

Čítaj ďalej...

Výdavky na reklamu v USA v 2/Q/2015

Pondelok, 5. Október 2015 | Tlačové správy

V 2. kvartáli 2015 dosiahli celkové reklamné výdavky v USA 38 mld. USD, čo je pokles o 3,9 %.

Čítaj ďalej...

Výdavky na reklamu v USA vzrástli v roku 2014 o 0,7%

Utorok, 31. Marec 2015 | Tlačové správy

V roku 2014 dosiahli v USA celkové reklamné výdavky úroveň 141,2 miliárd USD.

Čítaj ďalej...

Robo Háger posilňuje tím TNS Slovakia

Piatok, 10. Október 2014 | Tlačové správy

Robo Háger nastúpil 1.10.2014 na pozíciu Client Partner Senior.

Čítaj ďalej...

Connected Life 2014

Utorok, 23. September 2014 | Voľnopredajné štúdie

Štúdia odhaľuje správanie, motivácie a postoje spotrebiteľov v digitálnom svete.

Čítaj ďalej...

MEDIA INTELLIGENCE je AD INTELLIGENCE

Utorok, 2. September 2014 | Tlačové správy

Agentúra TNS Slovakia oficiálne mení názov svojho sektora Media Intelligence, ktorý sa zaoberá monitoringom reklamných výdavkov, na Ad Intelligence. Nový názov je platný od 1.9.2014.Názov Ad Intelligence presnejšie vystihuje oblasť pôsobenia, ako aj zmysel a podstatu merania, ktoré poskytuje spoľahlivé a cenné dáta o investíciách do reklamy a analýzy pre plánovanie a optimalizáciu marketingových stratégií zadávateľov. Tieto zmeny sú súčasťou zjednocovania korporátneho dizajnu v rámci celej skupiny Kantar Media, do siete ktorej patrí aj sektor Ad Intelligence agentúry TNS Slovakia.

Čítaj ďalej...

Mladí ľudia pozerajú televíziu približne dve hodiny denne

Streda, 9. Júl 2014 | Tlačové správy

Prieskum o slovenských tínedžeroch a mladých ľuďoch Millennials+

Čítaj ďalej...

Výdavky na reklamu v USA vzrástli v 1/Q/2014 o 5,7%

Utorok, 8. Júl 2014 | Tlačové správy

Celkové reklamné výdavky v USA dosiahli za prvý kvartál 2014 úroveň 34,9 mld. USD.

Čítaj ďalej...

Reklamný trh v roku 2013

Streda, 16. Apríl 2014 | Tlačové správy

Oficiálne výdavky do reklamy vzrástli v roku 2013 o 8 percent a dosiahli úroveň takmer 1039 mil. eur.

Čítaj ďalej...

Stránky