TNS

Tag: Kantar Media

Ako sa vyvíjali výdavky do reklamy v roku 2018?

Streda, 20. Marec 2019 | Tlačové správy

Čo je zaujímavé v porovnaní s minulým rokom? Nárast výdavkov je na úrovni 36%, asi žiadne prekvapenie, že výdavky do reklamy rastú. Pozreli sme sa na vývoj počtu reklám za dlhšie obdobie a počet reklám v TV za posledné tri roky narástol o viac ako 41%, outdoor a kino sú stabilné, rádio a noviny mierny nárast a časopisy pokles počtu reklám. Vedeli ste, že najviac reklám v televízii vidíte nie v decembri ale v októbri a počujete v rádiu práve v novembri? Fantomasa sme videli najčastejšie zo všetkých TV reklám v roku 2018. Banky, poisťovne a finačné inštitúcie si opäť udržali svoje prvenstvo ako top sektor výdavkov do reklamy. Sektor Liekov a Liečiv poskočil zo štvrtej pozície na druhú a zároveň je „skokanom“ roka medzi sektormi. Ak by sme všetky monitorované reklamy z televízií ako RTVS, TV Markíza, TV JOJ a TA3 spolu prepočítali na dni, zabrali by viac ako tretinu roka (139 dní), uf. V prípade rádií je to niečo viac ako pätina roka (80 dní).

Čítaj ďalej...

Koľko peňazí sa minulo počas Black Friday 2018?

Pondelok, 10. December 2018 | Tlačové správy

Pozrime sa, koľko firiem, koľko reklám a koľko peňazí sa investovalo počas novembra 2018 Black Friday.

Čítaj ďalej...

Ktoré TOP sektory a firmy investovali najviac peňazí v roku 2017?

Pondelok, 8. Október 2018 | Tlačové správy

Najviac reklamy v slovenskom éteri komunikovali za minulý rok sektor Banky, poisťovne či finančné služby.

Čítaj ďalej...

Kantar Media bude aj naďalej merať sledovanosť televízií v Rumunsku

Pondelok, 26. Január 2015 | Tlačové správy

Kantar Media tak nadviaže na meranie sledovanosti, ktoré v Rumunsku poskytuje od januára 2012.

Čítaj ďalej...

Meranie online reklám v Holandsku

Streda, 20. August 2014 | Tlačové správy

SKO a Kantar Media podpísali dvojročnú zmluvu o meraní online reklám v Holandsku.

Čítaj ďalej...

Kantar Media získala The Data Republic, špecialistu na sociálnu tv

Štvrtok, 24. Apríl 2014 | Tlačové správy

Nová služba poskytne analýzy o komunikácii na sociálnych sieťach počas sledovania tv programov.

Čítaj ďalej...