Globálna štúdia The Commitment Economy poskytuje detailný pohľad na dynamiku značiek v rôznych produktových kategóriách. Prieskum sa zameriava hlavne na emocionálnu zaangažovanosť, oddanosť k značke a na skutočné motivátory výberu značky, ktoré identifikujú, kde presne sa nachádzajú najväčšie príležitosti pre zvyšovanie podielu značky na trhu, a ako následne tieto príležitosti využiť.
Čítaj ďalej...Vnímanie značiek predajní a obchodných reťazcov.
Čítaj ďalej...Pre vstup registrovaného člena PMT zadajte prosím login a heslo:
Zaujíma Vás dianie z oblasti marketingového výskumu? Prihláste sa na odber a budete medzi prvými informovanými.
Tento e-mail sa v liste už nachádza
Ďakujeme Vám za záujem, pre úspešné dokončenie kliknite na potvrdzujúci odkaz ktorý Vám bol odoslaný na uvedený e-mail.