Archív tlačových správ - November, 2014

Najčerstvejšie výrobky zoženieme v Lidli

Tlačové správy | Št, 27/11/2014

Hitparáda obchodných reťazcov očami slovenských spotrebiteľov.

Čítaj ďalej

BARB a Kantar Media pokračujú v meraní televízií vo Veľkej Británii

Tlačové správy | Št, 13/11/2014

Zmluva na projekt elektronického merania sledovanosti televízií prostredníctvom peoplemetrov sa predĺžila až do roku 2018.

Čítaj ďalej

Meranie vizibility loga

Tlačové správy | Št, 13/11/2014

Nový produkt merania a vyhodnocovania sponzorských aktivít.

Čítaj ďalej

Slovákov najviac trápi nedostatok pracovných príležitostí

Tlačové správy | Pi, 07/11/2014

Na druhom mieste respondenti najčastejšie uvádzali problematický stav ciest a chodníkov (47%).

Čítaj ďalej

Kantar Media získala divíziu audio watermarking spoločnosti Civolution

Tlačové správy | Št, 06/11/2014

Skupina tak posilnila svoju technológiu merania sledovanosti a otvorila nové príležitosti aktivácii druhej obrazovky.

Čítaj ďalej

Odhalené: Tajomstvo neodolateľnosti značiek

Tlačové správy | Ut, 18/11/2014

Výskum odhalil tajomstvo neodolateľnosti značiek. Hovorí o tom, prečo svet miluje L´Oreal, Stella Artois, Red Bull či Audi.

Čítaj ďalej