Archív tlačových správ - September, 2014

Výdavky na reklamu v USA vzrástli v 2/Q/2014 o 0,7%

Tlačové správy | Po, 29/09/2014

V 2/Q/2014 dosiahli celkové reklamné výdavky v USA v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka 35,6 mld. USD.

Čítaj ďalej

Vlastníme 4 digitálne zariadenia, predbehli sme Čechov aj Maďarov

Tlačové správy | St, 24/09/2014

V porovnaní s celosvetovým priemerom sú Slováci na internete a na digitálnych zariadeniach o niečo závislejší.

Čítaj ďalej

MEDIA INTELLIGENCE je AD INTELLIGENCE

Tlačové správy | Ut, 02/09/2014

Agentúra TNS Slovakia oficiálne mení názov svojho sektora Media Intelligence, ktorý sa zaoberá monitoringom reklamných výdavkov, na Ad Intelligence. Nový názov je platný od 1.9.2014.

Čítaj ďalej