Úspešné a rastúce spoločnosti budujú a aktívne riadia vzťahy so svojimi záujmovými skupinami, medzi ktoré patria: zákazníci, zamestnanci, obchodní partneri, akcionári či široká verejnosť.
Spokojnosť a lojalita zákazníkov či zamestnancov patrí medzi najvyužívanejšie témy, pri ktorých pomáhame našim klientom. Využívame pri tom celosvetovo najvyužívanejší nástroj na meranie spokojnosti a lojality TRI*M.
TRI*M pomáha:
- dosiahnuť pozitívne zmeny kľúčových ukazovateľov spoločnosti
- budovať a zvyšovať spokojnosť a lojalitu zákazníkov (b2b aj b2c), zamestnancov, dodávateľov, akcionárov atď.
- prilákať zákazníkov od konkurencie
- identifkovať silné a slabé stránky spoločnosti
- zistiť, ako vnímajú a hodnotia konkurenciu vaši zákazníci, dodávatelia
- dosiahnuť efektívny rast